De grootste uitdaging.

Strategie & kennis, overdragen en uitvoeren

Tools to transform the way we work.

 

 

 

 

How we achieve

the perfect sales messaging

strategy


Sales Playbook

& Instructive Design
Learnings

Playbook voor innovatief leren.

Een Sales-playbook is gericht op het definiëren van de stappen van het verkoopproces, best practices, rollen, tools en methoden om consistentie tussen bestaande vertegenwoordigers te creëren en nieuwe verkopers te helpen.

Deze playbooks zijn geen verkoopplanning tools maar ontwikkeld om gedrag & kennis over te dragen om geweldige sales teams te creëren.

 

 

   

 

     

Digitale sales-PlayBooks

Een digitaal sales playbook is een interactieve gids die bestaat uit inhoud en strategieën die exclusief zijn gericht op het voorbereiden van verkoopmedewerkers om succesvol te zijn in gesprekken, vergaderingen en presentaties. Een digitaal Playbook wordt samen met de Marktstrategie, SalesPlay, trainingen & Product Play gehost op een virtueel platform. Het voordeel is dat het kan worden bewerkt en opgeslagen wanneer dat nodig is, het bevat geïntegreerde video-inhoud en is op elk apparaat toegankelijk.

Uw PlayBook in een digitaal formaat beschikbaar hebben, is van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat uw inhoud interactief en altijd actueel is. Dit past in de mobiele levensstijl van uw verkopers. Het is essentieel voor just-in-time activering en paraatheid die voor uitdagende verkoopprestaties zorgen.

 

 

 

 

Opbouw PlayBook

Image


Jouw salesteam marktbenadering

Image

Jouw salesteam gespreksbenadering

Image

Effectieve product waarde propositie

How we save time for you


Sales experience

& LMS tools

Interactieve blik.
Dynamisch.
Ondersteunend.

Breng uw nieuwe medewerkers sneller op snelheid maar ook andere leden van het team. Laten we eerlijk zijn: marketing vereist een geheel nieuwe strategie, een strategie die sneller reageert dan iemand ooit had gedacht. 

 

 

 

 

Alleen wat correspondeert zit in een geweldig PlayBook.

De SalesPlays houden rekening met factoren zoals je branche, de sectoren waaraan je verkoopt, de journey van je specifieke kopers en de unieke pijnpunten van je klanten. Ook de typische verkoopcyclus bouwen we mee in het PlayBook. Een SalesPlay bevat specifieke informatie over wanneer de Play moet worden gebruikt, op welke persoon het moet worden gericht en de strategie erachter. Met dergelijke gerichte gesprekken wordt effectief heel wat tijd gewonnen.

De integratie & bereikbaarheid van PlayBook.

Ervoor zorgen dat een Sales PlayBook met succes werkt in zowel marketing- als verkoopteams, betekent het integreren van een dynamische, digitale en flexibele oplossing. Onmiddellijke online toegang hebben, is van vitaal belang. De verkopers van vandaag hebben geen tijd om tastbare playbooks door te bladeren. Evenmin wil men tijd verspillen aan het lezen van complexe digitale materialen of het surfen naar willekeurige URL’s.  Wij gebruiken een centraal Learning Management Systeem die snel en eenvoudig toegankelijk is. Een bijkomend voordeel is u kan zelf, alle acties beheren en controleren.

De integratie met dit modern platform voor contentbeheer zorgt ervoor dat het onmiddellijk en altijd en overal veilig toegankelijk is. Beter nog, waardevolle gegevens zoals verkoopstrategie, persona, branche, bedrijfsgrootte,etc. stellen verkopers bovendien in staat om potentiële kopers te betrekken. Naast het aanbieden van relevante inhoudssuggesties, creëert deze playbooks verkoopfunctionaliteiten en paden die sales moeten volgen tijdens de hun klantencontacten.

 

Go to the e-PLATFORM 

Hoe de verkoopproductiviteit te verhogen

Synchronisatie van verkoop- en marketingteams is cruciaal, maar de integratie van een platform voor digitaal contentbeheer maakt verkoopautomatisering en documentbeheer beter mogelijk en verhoogt de algehele productiviteit. Door de kloof te overbruggen via moderne tools, kunnen verkopers beter aansluiten op de reis van de koper en sneller reageren op verkoopgesprekken. Een modern SalesPlay gebaseerd op moderne technologie bevestigt het succes van dit proces.

Van gesprekken tot presentaties

1. Wij analyseren welke de beste methodologie is.

Beslissen over een verkoopmethodiek legt een basis voor alle verkoopprocessen, inclusief uw documentbeheerstrategie. Of het nu gaat om op accounts gebaseerde verkopen, SPIN- of SNAP-verkopen of een andere aanpak, de gekozen methode kan de strategie en training achter alle verkoopacties creëren. Zorg ervoor dat u alle belangrijke belanghebbenden bij deze discussie betrekt, want betrokkenheid tussen afdelingen werkt het beste direct uit de poort in plaats van achteraf.

2. Samen brengen wij uw verkoopproces in kaart.

Om te weten dat uw strategie werkt (bijv. Voldoen aan de eisen van kopers via de reis van de koper), brengen wij u uw verkoopproces in kaart. Zorgen ervoor dat elke verkoopfase overeenkomt met stappen op de reis van de koper.

3. Wij ontwerpen duidelijke SalesPlays .

Elke stap in de play wordt duidelijk gedefinieerd. Lokaliseer gebieden waar verkopers beter presteren als ze zich in een scriptgedrag gedragen. Geweldige playbooks identificeren waar deze situaties zich voordoen en bieden duidelijke instructies voor het effectief navigeren door elk scenario.

4. We boosten de plays door strategie van uw topverkoper in kaart te brengen.

Identificeer best presterende verkopers en modelleer uw team naar hen. Playbooks moeten de inzichten bieden van topvertegenwoordigers voor de rest van de organisatie. Bekijk hun tactieken, analyseer hun methoden voor het sluiten van verkopen en verzamel ideeën over welke strategieën, tools en activa waar, hoe en waarom werkten. Beschouw je playbook als een effectief trainingstool – een tool die van onschatbare waarde is voor interne inzichten in het verhogen van de verkoop en praktische verkoopprocedures.

5. Wij houden van kort het vergemakkelijkt de inhoud.

Zelfs de best ontworpen presentaties worden niet herkend als ze in teveel woorden worden begraven. Dus houden we de training beknopt, met verkopers – en hun gebrek aan tijd – in gedachten. Een snelle deal vereist snel, direct en eenvoudig spelen.

Neem contact op,

voor een demo verzoek of algemene vragen.

Het inschakelen  van een PlayBook is een strategische proces om verkooporganisaties voor te bereiden met de juiste tools met de inhoud en informatie om succesvol te verkopen.

Het stelt verkopers in staat om een ​​boeiende ervaring te bieden voor moderne kopers die personalisatie, automatisering en algemene innovatie verwachten.

Wij maken de tijd om dit te bespreken hoe u het beste van start gaat

  Yay! Message sent.
  Error! Please validate your fields.